Vattendroppar

JJag och mitt hjärta tog en liten biltur på kvällskvisten. Tog med kameran i hopp om att fånga en Hälge eller något annat vilt på bild. Knäppte några bilder på Hälge i ett rapsfält. Kände att jag skulle vilja ha ett bättre tele. Blir näst på tur att spara ihop till. Det här, eller kanske det här . Jag får väl leva på nudlar under några månader om jag skulle få för mig att köpa det objektivet. Trots allt ligger faktiskt ett nytt kamerahus först på tur. Och att välja ett hus som passar mina behov bäst, är inte lätt.. Canon ska det va, det är klart i alla fall.
Avslutar denna kväll med detta foto jag knäppte tidigare ikväll. Hoppas på fint väder i morron. Vill sticka ut o kräla runt bland skog o mark i några timmar. Mitt hjärta tjatade och tjatade efter en kvart att han ville åka hem igen. "Myggen äter upp mig". Jag däremot, skulle kunna underhålla mig själv i en liten dunge bara jag hade kameran med.

Kommentarer

Din åsikt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0