Från arkivet


Rotade igenom min dator och hittade en hel drös med foton jag inte har redigerat ännu. Avslutar denna kväll/natt med två foton jag tog vid Duvholmen i Oxelösund i vintras. Solen var påväg ner och det var så där mysigt mystiskt ljus ute.
Nu är det hög tid att gå och krama kudde och katt. I morron har jag en "ledig" dag innan jag går på två nattskift i morron kväll. Om det är fint väder sticker jag och kameran ut på äventyr. Har en massa nya ideer på fotoäventyr jag vill genomföra. Får helt enkelt skaffa mig en liten bok, så jag kan skriva ner allt jag vill göra.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv, åh men wow! Vad kul att höra! Det är precis så jag vill att det ska vara :D kram!

2011-06-22 @ 11:21:13
URL: http://nevnarien.se/

Din åsikt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0