Och då kommer känslan

Sitter och funderar och klurar.
Ett batterigrepp måste snarast inhandlas till kameran.
Funderar lite på ett nytt objektiv. Ett schysst vidvinkel.
Om några månader är det 23 års dag. Ge mig, ja tack!
Kikar i mitt fotogalleri på datorn.
Lägger upp lite "fotografier från förr" under helgen.
I morron är det korvgrillning med mamma och bonuspappa.
Kameran följer självklart med.
Den är som ett husdjur - bortsett från katten - följer en vart man än går.
OBS!
För er som kikar in mina fotografier och inte fattar rubriken.
Lyssna på musiklänken nedan. Rubriken är direkt tagen från låten.
Så jag mår inte dåligt eller känner mig deppig, som någon frågade.
Och denna rubrik kommer från Kent - En himmelsk drog, just för att jag lyssnade
på den låten när jag skrev detta.
PUNKT!

Kommentarer

Din åsikt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0